Ubezpieczenie komunikacyjne Mój Samochód

Ubezpieczenie komunikacyjne Mój Samochód

MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. laureatem nagrody Godło Teraz Polska

Teraz Polska dla ubezpieczeń MTU

Godło Teraz Polska zostało przyznane 11 czerwca 2012 r. dla usługi ubezpieczenia komunikacyjnego Mój Samochód: za połączenie korzystnej ceny, najwyższego na rynku standardu obsługi szkód i zaoferowanie klientom wygodnego mechanizmu automatycznego odnawiania polis.


Ubezpieczenie komunikacyjne Mój Samochód funkcjonuje na polskim rynku od 10 lat. Aktualnie ubezpieczonych jest w MTU blisko 2 milionów klientów. Polacy docenili tę usługę ubezpieczenia: co roku blisko 80% klientów decyduje o ponownym zakupie polisy w MTU! To dowód jakości naszej oferty.


- Nagroda Godła Teraz Polska jest wielkim wyróżnieniem dla MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A. To potwierdzenie, że Polacy chcą ubezpieczeń w korzystnej cenie, ale jednocześnie takich, które w trudnej chwili pozwolą bez zbędnych formalności zatroszczyć się o szkodę. MTU, część Grupy Ergo Hestia, dostarcza właśnie takie rozwiązania. Nagroda to dla nas impuls, by jeszcze bardziej intensywnie ulepszać produkty i usługi – mówi Tadeusz Spanily, prezes Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń.


Ubezpieczenie komunikacyjne Mój Samochód chroni kierowcę kompleksowo: od konsekwencji zdarzeń drogowych i tych, związanych z posiadaniem samochodu. Zakres ubezpieczenia obejmuje: OC, AC, Assistance, Zieloną Kartę, ubezpieczenie utraty zniżki za bezszkodowy przebieg ubezpieczenia, NNW kierowcy i pasażerów oraz NNW w ruchu komunikacyjnym, a także ubezpieczenie szyb, bagażu i wyposażenie dodatkowe auta.


Zawarcie umowy jest możliwe na kilka sposobów. Można tego dokonać u agenta, ale również za pomocą wniosku elektronicznego (aplikacja do ubezpieczenia on-line), na stronie www.mtu.pl oraz przez telefon. Po zawarciu wniosku Klient płaci składkę przelewem, w banku lub w urzędzie pocztowym. Od tego momentu obsługę posprzedażową przejmuje centralnie MTU. Do dyspozycji Klientów są Infolinia i formularze na stronie www.mtu.pl. Klienci mogą również zgłosić się do agenta, który ich ubezpieczał.

MTU jest prekursorem systemu automatycznych pism odnowieniowych. Na 45 dni przed zakończeniem ochrony ubezpieczenia MTU wysyła do Klienta list z informacją o zbliżającym się zakończeniu ochrony ubezpieczeniowej oraz ofertą ubezpieczenia na kolejny rok. Klienci, którzy opłacą składkę na kolejny rok, bez dodatkowych formalności kontynuują ubezpieczenie.


Klient MTU, jak każdy Klient Grupy Ergo Hestia korzysta m.in. z elektronicznej teczki szkodowej, informatycznego narzędzia systemu likwidacji szkód, aplikacji elektronicznej umożliwiającej cyfrowy przesył dokumentów, w pełni zautomatyzowana platformy kontaktowej oraz usługi sms, która wysyła powiadomienia.


Polacy doceniają usługi MTU: w 2011 roku sopocki ubezpieczyciel zebrał 686 mln zł w składkach ubezpieczeniowych. To 26 % więcej, niż w roku 2010 i znacznie powyżej dynamiki rynku, który urósł w Polsce o 11%. Również w ubiegłym roku MTU weszło na podium – jest trzecim co do wielkości ubezpieczycielem ryzyka komunikacyjnego OC. W roku 2011 firma wypracowała zysk netto na poziomie 30,39 mln zł.